Soredemo Machi wa Mawatteiru

A következő befejezett őszi sorozatom a Soredemo Machi wa Mawatteiru. Már csak Kon senpai miatt se hagyhatom szó nélkül, de azért bőven kitelik egy bejegyzés a gondolatokból amit keltett a sorozat.
Valahol éreztem, hogy a SHAFT valami nagy fináléra készül. Ez meg is lett: :P

És ha már SHAFT amit ők tettek hozzá az se maradhat említés nélkül.

Amit legelőször írtam a Soredemoról az nem volt túl pozitív. Az adaptáció valahogy természetellenesre sikeredet imitt-amott. Főleg a fejezetek sorrendje miatt. A paranormális részek túl hirtelen és egyszerre jelentek meg. Nem figyeltem meg konkrétan a fejezetek számát, de mintha ott elég távoliak lettek volna. Kicsit elszórva őket természetesebben hatottak volna.
Az utolsó rész paranormális eseményei poénak voltak, de mégis megható. A végét akkor is lehetett volna sejtetni, ha nem lettek volna későbbi fejezetek előbb feldolgozva. :P

Azért összességében mégis inkább tetszett a  sorozat. A “hétköznapi élet” téma jól meg lett fogva, Hotori családja, a maido café, Sanada szerelmi élete, a boltosok stb.

A karakterek voltak a legjobbak, talán a 12 rész még kevés is volt, hogy kiteljesedjenek. Biztos lesz még pár szezon :), de ha nagyon nem lesz jobb dolgom, és manga elém kerülne valahol, biztos bele kezdek ebbe is. :D

Ami a SHAFTtól a legnagyobb volt az OP és ED. Az ED singlejét már korábban le EPIC WIN!-eztem, Yazawa Rieka rulez, de Sakamoto Maaya által énekelt OP-t se lehet elfelejteni. :D

Spoiler!

Kedvenc jeleneteim:
Hotori destruktív-dojiko jeleneti, főleg aminek Sanada volt az áldozata:

Az apróságok, amit most két macska jelképez:

És persze Kon-sempai minden jelenete: :D

Paranormális jelenetek, az űrlényekkel, időutazókkal, essperekkel szellemekkel is tetszettek volna, de szinte egymás után lettek tálalva, jobb lett volna kicsit váratlanabbul.
A legutolsó részben Hotori halála nagy finálé volt! Főleg a tragikus és komikus jelenetek keverése miatt.
A drámat mint műfajt nem szeretem, de magát a drámai jeleneteket ha jól vannak tálalva nem bánom. Sőt szerintem így még talán hatásosabb is mintha direkt ezt várná az ember.
Hotori apja a végére milyen jó karakter lett. A Josephines részben és a zárórészben is nagy volt, ahogy a teplomhoz rohant.
És a többi mellék szereplő reakcióját is jó volt látni a végén.

Szóval jó kis sorozat volt.

Kategória: Anime
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Soredemo Machi wa Mawatteiru bejegyzéshez

  1. nikici szerint:

    Nekem a kedvenc jelenetem az, ami az első képen is van itt, mikor Sanada szobájában jártak a lányok. :D Szegény Sanada. XDDD

    A vége pedig tényleg nagyon jó volt, a dráma meg a humor keveréke. Asszem RC blogon olvastam, hogy ez a legjobb mennyország, ami animekban volt eddig. A fotó automata csúcs ötlet volt. XD

    Kedvenc szereplő nekem is Kon-senpai volt. Bár lehet kicsit másképp mint neked. :D

  2. kdanni szerint:

    És Hotori előbb még egy másik túlvilágra is betévedt. :D

    És habár nem nagyon hangoztatom, de Kon senpai nagyrészt amiatt is a kedvencem lett, mert erős, független, életvidám, törődik a csapatával és barátaival. Ezen kívül személyisége árnyalva van a rocker a pingpong kapitány a nagy nővér és megannyi más között.
    Az csak hab a tortán, hogy az op-ben első látásra beleszerettem, és nem kellett csalódnom. :D

    Az utolsó képet, be is tettem, az asztalomra háttérnek, pedig évek óta nem változtattam, hátteret. :)

Vélemény, hozzászólás?

