PSYREN végső arc, Nuraryhion no Mago Kyoto arc, és más mangák

Most ketté szedtem a manga és anime értékeléseket, mert mindkettőhöz bőven van egy bejegyzésnyi gondolatom. A két legfontosabb a címben, ezenkívül lesz még szó Air Gearről, Code:Breakerről, Beelzebubról, Rosario+Vampireről és ami azóta eszembe jutott, hogy a bevezőt megírtam. :D

PSYREN

A kedvenc színes oldalam, amiből nagyon sok azért nem volt, (bár a 103. fejezet más miatt is az egyik kedvencem volt):

Ez talán pont akkor volt mikor relatíve egész jó helyen volt a Jump tartalomjegyzékében. 12-15. hely körül. Gondolom legalább a Bakumannak köszönhetően, ez már elég sokat elmond. 

A Psyrenbe akkor kezdtem bele, amikor, a Bakuman indulása körül, a TOC (table of contents, tartalomjegyzék) téma népszerű lett. Psyren indulása óta mindig azt jósolták ő lesz a következő távozó a Jump mezőnyéből. Szóval most, hogy tényleg véget ért meg is lepett egy kicsit.
A sorozat népszerűtlenségéről beszélni nem a legjobb promo, de azért még így is meg élt 145 fejezetet, valamit csak tud.

Egy kis ismertető: szóval valahogy úgy kezdődik, mint a Bleach legutóbbi fejezete, (ha emiatt törölték, vesszen a Bleach!), azoknak akik esetleg már nem követnék a Bleachet heti rendszerességgel: Rengeteg furcsa esemény után a főhős, aki tehetetlenek érzi magát a történtek kapcsán, kap egy rejtélyes telefon hívást és ezzel része lesz a PSREN-nek. :D

Ami aktuálisabb hogyan végződik: Biztos tudott volna jobban is ha lett volna még egy kis idő. De a lényeg meg volt a világ megmenekült a pusztulástól, több idősíkban is. ;)
Szintén az idő hiánynak tulajdonítom az egyes karakterek körüli anomáliákat (főleg Oburo és Hiryuu) és a negatív karakterek feloldozását a legvégén. :P

Összességében azért jól szórakoztam hétről hétre a két év alatt amíg olvastam. Ha valaki shounen, fightot keres a PSYREN-t tudom ajánlani.

Nurarihyon no Mago

Múltkor belinkeltem, egy erős spoiler képet, hogy majd a kommentálom, de végül valahogy elmaradt, (csak a poszt közzététele után lehet a képeket kommentálni, s addigra elszállt az ihlet). De most, hogy akkor hivatalosan is véget ért a Kyoto arc írok róla valamit.

Kicsit csalódtam a végén, amit eddig annyira szerettem, hogy sok különböző oldal konfrontálódik egymással, úgy néz ki most elég nyilvánvalóan elkülönül pozitív és negatív oldalra. Bár azért bármikor felbukkanhat egy újabb árnyék. :P
A story: Hát nehéz mit mondani róla spoilerek nélkül. Ami szerintem a főszál Rikuonak a Nura klán vezérévé válása szépen el lett mesélve, és utalások szintjén el lettek rendezve az apróságok is. És valószínűleg most a klán tagjainak lesznek kisebb arcjai amivel remélhetőleg el lesz varrva az ő szerepük a történetben, mert itt egy kicsit hiány érzetem van. Kubinashi és Kuro Tabou gondolataira elég kíváncsi vagyok.

Hagoromo Kitsune: nem rossz háttér történet, azért jobban őrültem volna ha marad a negatív oldalon, bár ki tudja.  Viszont remélem látjuk még párszor, és kíváncsi vagyok ezentúl milyen lesz személyisége.  Yamabuki Otome vagy a Róka lesz a dominánsabb, egyáltalán marad-e valami a rókából? Bízom benne nem kell csalódnom. Leginkább valahogyan egyszerre több személyiséget szeretnék neki.
A több alakkal, személyiséggel rendelkező karakterek valahogy mindig bejönnek.
(Nem feltétlenül egy időben több alak vagy személyiség.)

Abe no Seimei: poén a Gintama onmyoji arc után, de azért komolyan lehet venni. Egyből lelépett a pokolba, bár túl sok oka nem is volt maradni, épp hogy meg született. Kicsit irracionális mint bármelyik shounen gonosz. És pont ez a gond miatta kicsit olyan tucat shonen, fight feeling lett úrrá mindenen. Bár remélem később kicsit még árnyalódik a dolog.

Hova tovább: Úgy néz ki most nem lesz egy újabb tréning arc. Vagy ha lesz is nem magán a tréningen lesz a hangsúly. Mint említettem inkább a klán tagokat szeretném központba. Ez talán meg is lesz, elsőnek Tsurarával.
Szóval továbra is hagyom a 9-10 pont határán a Magot még mindig nem tudom merre billentsem. :D

Ha már így szóba került  a 9-10 pontok határa, a Bellzebub is szépen felmászott ide.

És nem is kell nagyon sok a 10 pont felé billenéshez. Ha hardcore shonen, fight-tá válást megtudja valósítani nekem tetsző módon, és a mellék karaktereket ezentúl is így kezeli Tamura Ryuhei, aki pont Iwashiro Toshiaki a Psyren mangakájának volt az aszisztense, akkor simán megadom a 10 pontot.
A mostani fejezetben, a tárgyalás nagy volt. És persze Kunieda se egy akármilyen tsun-dere, lesz még ebből pár jó jelenet. :)

Air Gear és Code:Breaker

Kaito flash-backje egyre jobban tetszik :D. A C:B-ből viszont alig jött ki fejezet mióta utoljára megemlítettem, pedig sok minden történhetett.

Rosario+Vampire

A mostani fejezet itt is kicsit csalódást okozott. Moka elmegy a nővérével, hogy ezzel megmentse mások életét. Ezután jöhet a szokásos hercegnő kiszabadítása a toronyból arc. :/ De nagyobb csalódást mégis az utolsó oldal okozta. Mindegy a klisés dolgokat is lehet jól csinálni.
Bár azért a Touhou vs. Akua verbális fight nagyott ütött. Akua tíz év alatt semmit se változott, mellben sem. :D

xxxHolic

Ez a Heugushi tetszik, remélem párszol még vissza fog térni, jó poén, hogy ő is iszákos mint Doumeki és Mokona. Bár kíváncsi vagyok meddig tart még a Holic. Mintha már hallottam volna olyat, hogy nemsokára vége lesz. Mondjuk talán már egy éve is lehetett már.

Kategória: Hagoromo Kitsune, Manga
Címke: , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) PSYREN végső arc, Nuraryhion no Mago Kyoto arc, és más mangák bejegyzéshez

  1. sangsahwa szerint:

    Én is nagyon szeretem a NuraMago-t :)
    Bár várható volt, hogy ezzel az Arc-al még nem lesz vége a sztorinak, azért megkönnyebbültem ^^
    Őszintén szólva én még azt sem tartom kizártnak, hogy Rihan feltűnjön a késöbbiekben is.
    Engem is nagyon érdekel, milyen lesz majd Hagoromo Kitsune, ha felébred, de erre még várnunk kell, a mostani chapterben nem szerepelt.

    • kdanni szerint:

      “Én is nagyon szeretem a NuraMago-t”
      Megnéztem a blogodat és elhiszem. :D A Nuraryhion cosplayed tetszett, és az álmod nagyon poén, ezt tényleg le kellett írni. ;D
      Nura klán korábbi fejei is nagy arcok. Biztos lesznek még történetek róluk.

Vélemény, hozzászólás?

