Statisztika minden mennyiségben

Pont a mai napon lett 3 hónapos a bloggom, ráadásul Mikulás nap is ma van, legyen most valami speciális bejegyzés. Főleg ha már a szavazások részen rá kattintottam  a profil kreálásra. Amúgy is szeretem a statisztikákat, sokat szoktam nézegetni. Kicsit kíváncsivá is tettek.
Első statisztika, bár ez még nem készült el teljesen :):

Ha az utolsó lehetőség jönne ki győztesként én továbbra is jól szórakozom.

Pár a bloghoz fűződő statisztika:

Kommenteknél kicsit csaltam, mert oda írom a spoilereket. Viszont mostanában már a legtöbb cimkét újra használom, így címkék száma  2-3-nál többel nem nő bejegyzésenként.
Házi feladat leadás határideje előtt jól lehet növelni a nézettséget, főleg egy 500 fős kurzus esetén.
És mennyien keresnek rá Aria Linkre, majdnem minden hétre jut egy pár találat.

Vannak nem rám vonatkozó statisztikák is amihez van pár hozzáfűzni valóm:
Legtöbb manga eladás sorozatonként (ANN)
Legtöbb manga eladás kötetenként (ANN)
Az arányok ami őrületesek. XD

One Piece mindent lealázott. Viszont, hogy a Gintama és a Nurarihyon no Mago is ott van a top 10-ben nagyon megnyugtat. :)
Gintama még mindig előrébb van mint a Reborn! és mindjárt a Mago is megelőzi. :P

És ha már elkezdtem szavazásokat indítani:

Közben rá jöttem, hogy “B” típusú vagyok nem “A”. Miután leírtam valahol korábban elkezdtem gondolkodni miért is a karaktereket és hangulatot szerető otaku az A típusú, és miután megnéztem rájöttem, hogy tényleg nem az az A.
Szóval akkor még egy B típusú szavazás:

ps.: Előző postban újabb fícsörre bukkantam, és most is olyan jól bele illett a fejlécbe a grafikon. Pedig szívesebben tettem volna oda most is valami aranyos pofit. :P

Reklámok
Kategória: Fanboykodás, Napló
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Statisztika minden mennyiségben bejegyzéshez

  1. pengejohn szerint:

    Érdekes statisztika. :D Kiraktalak a blogok közé, remélem nem gond. :D

    • kdanni szerint:

      Nem gond, és viszonoztam is a gesztust. ;)
      Amúgy a korábbi kommented óta én is figyelem a blogod, csak eddig nem akadt értelmes hozzáfűzni valóm semmihez.

      • pengejohn szerint:

        Mostanában nem is írtam semmi érdemlegeset, hamarosan kicsit aktívabb leszek, és köszönöm. :D

Vélemény, hozzászólás?

