Mikor a legtöbb dologról tudnék írni, persze hogy akkor vagyok a legelfoglaltabb -_-“

Most vasárnap éjfél két házi feladatom beadási határideje is volt. Végül sikerült mindkettőt feltölteni. Egy kis spoiler belőlük:

Mindegy legközelebb csak azt akarom hallani róluk, hogy max pontot kaptam rájuk. :D
Szóval a szokásos téma:

A múlt héten több maga fejezet és anime epizód is volt amiről akár önálló bejegyzést is tudtam volna írni, de azóta sok minden ki mert már a fejemből és alábbhagyott az impact, de azért meg próbálok a screenshotok alapján vissza emlékezni.

És nehéz szó nélkül hagyni a decemberi Jump borítókat:

Mahou Sensei Negima!

Nem is tudom pontosan mi az amit még csak spoilerekben láttam  és mi az ami már le is lett forditva, de nagyon tetszettek az utolsó fejezetek.
Már a Mahora fesztiválnál volt egy rövid idő míg Negi ki lett iktatva a képből, és a lányok maguk vették kezükbe a dolgokat. Akkor is tetszett és most is  nagyon tetszik a dolog, főleg mivel most már Negi super saiyajin móddal is rendelkezik. :D
Szóval mikor, 8 iskolás kislány, egyik hátán nyuszis hátizsák, egy moe szellem és egy farkasdémon kézen fogva oson a final boss felé megakadályozni a világ végét, valamiért sokkal izgalmasabb mint valami epic 1 vs. 1 végső leszámolás:

És sokkal érdekesebb volt látni, ahogy Natsumi legyőzi a félelmét, minthogy egy tucat shounen hős legyőzze a belső démonját.
A következő fejezet is nagy lesz :D ,  Chachamaru varázs műholdja, Sayo-san, Yunna és Bea jelenete. Miért nincs még kinn a fordítás!

És tényleg a 32 kötet limitált kiadása, EPIC WIN csomagolás!

Arakawa Under the Bridge x Bridge

Nagyon poén volt, és mögötte azért mégis ott volt a karakterek jellemfejlődése. Nem akarok én semmit bele magyarázni, de szerintem két síkon folynak az események, egyik az abszurd poénok a másik meg a karakterek fejlődése.
Most is lejátszódott egy komoly kis szappanopera, tanár-diák kapcsolat, hipnotizálás, tejjel és székkel ahogy azt kell. És a jellem fejlődések is ami itt kell: Nino ismét bebizonyította, hogy ő az egyik legjobb karakter allezusammen, Hoshi se szúrta hátba Ricet, ráadásul azt a képletet használta amit Ric tanított előtte :P, Ric is legyőzte a hipnózist, és az Amazon is nagyon aranyos volt.


Kuragehime

Nagyon vicces meg minden, Kuranosuke a legjobb arc, nagybácsi win, de annyira mégse tetszik. Ráadásul nem segít a dolgon, hogy az egyetlen negatív hozzá szólás amit olvastam valószínűleg iróniának volt szánva.
Ahol a férfi karakterek közül arányában sokkal több kedvencem lesz, nem tudom jó szájízzel nézni, szóval nehogy már az a ribanc legyen a kedvenc női karakterem aki rászállt szegény Shura.

Amagami SS

Rihouko arcot vártam leginkább, mert ezt még nem spoilereztem le a hirtelen megjelenő több féle manga sorozattal, és mert a Rihouko típusú, legrégebben és legmélyebben szereti a főhőst, karakterek azok akiket sose látni célba érni.
És persze ahogy kell, itt csalódtam a legnagyobbat, nem csak dög unalmas volt, de ami miatt egyáltalán végigszenvedtem a 4 dög unalmas részt, nem történik meg. :mad:
Mindegy: Amagami – Precious Diary manga extra fejezeti bőven kárpótolnak:
http://www.mangafox.com/manga/amagami_precious_diary/v02/c016.7/
http://www.mangafox.com/manga/amagami_precious_diary/v02/c016.5/
Viszont az Ayatsuji arcot lespoilereztem magamnak. és az animeben amúgy is elég idegesítő hangot kapott szerintem itt talán abba is hagyom a Amagami SS-t.
Azért Miya és Ai-chan hiányozni fognak, még egy kicsit talán Sae-chan is:

Az Air Gear következő gondolata tökéletes felvezetés a továbbiakhoz:

Toaru Majutsu no Index


Lehet kicsit hím-soviniszta a sorozat, de nekem akkor is (vagy épp emiatt) az egyik kedvencem. Tökéletes át vezető epizód, a rengeteg fanservice nem hagyta unatkozni az embert. Volt itt minden loli, tsundere, másik loli, leszbikus yandere kerekes székben, Noto Mamiko, loli maid, és OPPPAI minden menyiségben: Fukiyose Seiri és Thomson Oriana is igéretes karakterek. :D

Nurarihyon no Mago

OMG, húzós kérdés mi az amit csak így spoileren kívül hozzá tudnék fűzni a történtekhez, most leginkább semmi, továbbra is Kyoukotsu-channal értek egyet:

Jump Borítók:

Gintama: Ha valakinek felkeltette volna az érdeklődését, a lényeget már korábban spoilereztem.
SKET DANCE: Még mindig nem tudom Agata húgának a nevét. :(
PSYREN: Ez már az utolsó 3 kötet közül lehet, a héten volt az utolsó fejezete, ha kijön írók róla kicsit bővebben, megérdemli.
Kochi Kame: 172 még fejezetből is szép nem hogy kötetből. -_-
Jaguár:
Ez is az utolsó kötet, a korábbiak jobban tetszettek. :) 

Ez is Jump csak Square:
D.Gray-man: továbbra se tetszik Hoshino stílusa, főleg a színhasználata, de azért nem rosszak, bár nem tudom mi a második, data book? Art book?
Ao no Exorcist: tetszik Bon nagyon menő. :D

És míg írtam a bejegyzést, ami elég sok idő volt :). letöltöttem a “Soredemo Machi wa Mawatteiru ED Single – Maids Sanjou!“-t

EPIC WIN!!!!! Kon-senpai!

Kategória: Anime, Egyetem, Fanboykodás, Gintama, Hagoromo Kitsune, Informatika, Mahou Sensei Negima!, Manga, Misaka Mikoto, Napló, Nino
Címke: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

