2010 Őszi anime szezon

Kegyetlen ez a 3D világ! Nincs is jobb felvezetés a szezonhoz. Vagy 5 olyan sorozat van ami az előző szezonban a kedvencem lett volna. És olyanokat dobáltam el vagy raktam félre, amit az előzőben, biztos megnéztem volna.  (És persze azért nézek olyat is amit lehet akkor nem néztem volna, de ez nálam már csak így szokott lenni. :P) Másrészt a szezon több főszereplője is hasonló véleményen van. :D
Amit egyenlőre nem nézek:


És persze ami még az előző szezonból maradt itt nekünk:

Végül a legfontosabb ami új és nagyon be is jön:


Jó ez csak vicc volt. (De azért nem áll messze a valóságtól) XD


Jó tudom “A” “B” típusú otaku vagyok…
Sorozatok részletezve szépen ábécé sorrendben:

Amagami SS

It’s suck! alatt nem feltétlenül Rihouko seggére gondolok, az animációra leginkább, fájdalmasan olcsó és igénytelen, rengeteg álló képpel és mozdulatlan hátterek elhúzása a kamera előtt.
A Rihouko arc is elég gyenge, bár ez lehet amiatt van mert Ai chan nagyon magasra tette a mércét. Ai chan a legjobb!:

Arakawa Under the Bridge x Bridge

Most is nagyon tetszik, de most valahogy hiányzik a 10 pontos impact. Természetesem, még most is vannak nem akármilyen impactek:

Most azért a pontozással tovább várok mint az első rész fele, de eddig az esélye meg van a 10 pontnak. :P

Kami nomi zo Shiru Sekai

Az újdonság ereje miatt biztosan ez a kedvencem a szezonból, már korábban is szemezgettem a mangájával, de szerencsére nem spoilereztem le semmit. Mert nagyon állat, a legjobb poénok és legjobb karakterek.
És a bevezető mondat, itt szó szerint a főszereplő véleménye:

A történet klisés meg minden, de szerintem elég jó, még akkor is ha lányok a arc végén elfelejtik a történteket, vagy csak egy bugos datesim főszereplői. :D

És Elci beépülése Katsuragi családba nagyon LOL:


Ha valamire nagyon azt kéne mondani, hogy a kedvencem a szezonból az a Kami nomi… bár ez később a pontozásban nem biztos, hogy látszani fog. :)

Kuragehime

Most, hogy már ebbe is belekezdtem, éreztem úgy tudom értékelni az évadot. Enélkül biztos nem lenne teljes a szezon.
Habár a Shiki is a noitaminA blokkból van, de ezekből a sorozatokból nem lehet elég. (Majd Ayakashi után megpróbálom a többit is pótolni, és lehet arra se várok tovább, hogy Animax leadja a Nodame Cantabile többi szezonját.) [/OFF]
Itt is áll a legjobb karakterek és poénok megállapítás (amit nem feltétlenül csak a szezonra értek egyik esetben se).

A harmadik részben mikor “fiú hercegnő” kezdett az anyukájához beszélni az nagyot ütött.
Talán még több más szezonban is a kedvencem volna nem csak az előzőben, de most annak ellenére, hogy már az első 3 részt se bírtam beosztani és alig várom a folytatást, csak a szezonbeli kedvenceim egy elég nagy csoportjába tudom bele rakni. Amiben az eddigiek közül már szerepel az AmagamiSS Ai-chan arc, az Arakawa2, a KamiNomi és a Meduzahercegnő(Kuragehime), halmaz műveletekkel: {∀eddigi}\{Amagami.Rihouko_arc}. :P

Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai

Előző szezonban biztos néztem, volna, de most más sorozatok bőven kielégítik minden szükségletemet, amit ez kitudna. És a lolikon loli, meg ghot loli, egyéb loli fanservise iránt semmi szükségletem sincs még ha néha nem is bánom a dolgot. És itt elő került a bevezető mondatomat ihlető téma:

Panty & Stocking with Garterbelt

Tettem félre jobb sorozatokat is a szezonból, szóval no future comment.

Shiki

Igazából túl sok hozzáfűzni valóm ide sincs, érdekel mi lesz vége és itt több nagyon nem is kell ahhoz, hogy emiatt végig is nézzem. :)

Soredemo Machi wa Mawatteiru

Na ez egy érdekes kérdés, főleg azután, hogy a legutóbbi rész után elolvastam a megfelelő manga fejezetet is. És nem biztos, hogy azt tudom mondani ez egy jó adaptáció. Egy fejezet próbáltak meg feltölteni dolgokkal amiről nem tudom anime only esetleg más fejezetekből ollózták át, de nem volt az igazi.
Bár nem érdekel, néztem végig rossz sorozatot kevésbé ígéretes karakter miatt is mint Kon senpai. XD

Star Driver: Kagayaki no Takuto

Galaktikus bishounen és magassarkút viselő mechak ide-vagy oda,  mégis félre tettem későbbre. (Ezek voltak az abszolút plusz pontok.) De még biztos megnézem egyszer, mert nem tartom kizártnak, hogy egyszer megjön majd hozzá a kedvem.
Viszont a főszereplő trió elég baljós, már már Narutói jövőképet sejtet . :P Ha esetleg nem ilyen lenne akkor biztos megnézem majd.

Tegami Bachi Reverse

Még kéne a következő rész is, hogy tudjam most megnézném-e fillerestül is. De ha egy résznek nem tetszik a hangulata kegyetlenül át fogom ugrani. És lehet, hogy nem lesz kedvem folytatni. :(
De ha tetszik a hangulat, akkor tudok róla áradozni bőven, lásd előző poszt.

Toaru Majutsu no Index II

Rá kellet jönnöm a vallás is suck. Nem leszek ateista az Index miatt, de a felekezetek mint a különböző varázsló frakciók, hát nem az igazi, sokkal jobbak a tudomány oldalán az esperek (főleg a 3. legerősebb).
És a Katolikusok mint a gonoszok, még úgyis hogy nem katolikus vagyok se a legjobb megoldás, bár loli apáca fanservice vicces volt, (vicces és nem “izgalmas”). :D

Várom az esperes részeket, leginkább egy konkrét esper szereplését.
Nem tudom bele fér-e a szezonba  amit a regény spoilerek között kinéztem magamnak, de azét remélem benne lesznek Muginoék, ha már a Railgun op-ban meganimálták őket. :D

Ha esetleg valakinek nem esne le ki a 3. esper, Akademy cityben.

Reklámok
Kategória: Anime, Fanboykodás, Nino
Címke: , , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) 2010 Őszi anime szezon bejegyzéshez

  1. nikici szerint:

    Úgy látom nem bántad meg, hogy elkezdted a Kuragehimet. :D Örülök.
    Nálam eddig a szezon kedvence. :D

  2. Zitah;P szerint:

    Ezek közül szerintem a Kuragehime a legjobb:)) nagyon bejött ^^ˇ

Vélemény, hozzászólás?

