Mahou Sensei Negima! Mou Hitotsu no Sekai

Lehet feltűnt a Mahou Sensei Negima! iránti rajongásom, vagy ha nem akkor most fel fog tűnni. :D

Végre megtudtam nézni a 4. részt is. Mondjuk a “végre” nem rajtam múlott, mert miután ki jött a felirat pár nappal később egyből meg is néztem. A 4. rész főleg a manga 23. kötet dolgozta fel, amit már csak onnan is fejből tudok, mert nehéz a kötet limitált kiadású borítóját elfelejteni.
És itt válik a Negima! hardcore shonen-fighttá, persze az alap hangulat megmarad, csak kicsit háttérbe kerül. És sajnos már nem 31 hősnő van, csak úgy 20 körül. De később még biztosan lesz szerepe mindenkinek, ez biztos. ;)
Most is, annak ellenére, hogy az apróságok kimaradtak, jutott idő a lányokra is:

És persze Kono-Setsu jelenet, amit már csak abból adódóan imádok, mert Nonaka Ai és Kobayashi Yu is a kedvencem, (Natsu no Arashi! egyik részének a szövegét kéne alá vágni).

És a többi seiyu között is rengeteg kedvencem kapott még szerepet benne: Matsuoka Yuki, Shiraishi Ryouko, és habár nagyon más szerepe nincs Chisame hangja Shimura Yumi is nagyon jó.

De a lényeg, már csak történet későbbi alakulásai miatt is, Negi meg szerezte a Magia Erebiat, ami a szokásos shonen-fight belső démon beszerzésével is járt. (Remélem ez nem volt túl nagy spoiler.)
Ehhez persze egy nagyon látványos harc vezetett. Ami több dolog miatt is kiérdemeli a látványos jelzőt :

És azért ami az egyik kedvencem a manga jelenetei közül, Chisame vívódása a tekercs fölött itt lett végleg a kedvenc karakterem, és azóta is volt pár jó mozzanata. Főleg ha Rakan is a közelben van.

A következő részeket is várom már a következőben Yue kapja a főszerepet. Az előzetes képek biztatóak: http://negima.kc.kodansha.co.jp/story/extra.html

Kategória: Anime, Mahou Sensei Negima!
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) Mahou Sensei Negima! Mou Hitotsu no Sekai bejegyzéshez

  1. Fandor szerint:

    Jó rész volt. :D

    Kövi résszel kapcsolatban: A Yue-s fejezetekkel kapcsolatban egy dolgot nagyon sajnáltam. :( (Nem spoilerezek, de szerintem sejthető mire gondolok.)

  2. Fandor szerint:

    Nem egészen erre gondoltam. :D

  3. Joker-san szerint:

    Nemrég néztem meg én is. Tetszett :) Jól be tudták osztani, hogy a lényeg kiemelkedjen, de a mellékszálon futó szereplők is megkapják a kellő műsoridőt.

  4. ender szerint:

    mikor jön ki a folytatása nem tudjátok?

  5. kdanni szerint:

    Szia!

    Ha Yuis extrára irányult a kérdés az már ki jött.
    Ha viszont erre a moviera, erről én se hallottam még híreket.

    Bár a legutóbbi fejezethez is volt limitált változatú borító, de azt nem tudom volt-e hozzá film melléklet is.

    Kíváncsi vagyok mi az ami bele fog férni a filmbe, van pár jó jelenet ami közül lehetne választani. A mostani fejezeteket is szívesen megnézném egyszer. Bár akkor inkább valami olyan amiben benne van Rakan is. :D

  6. Visszajelzés: Kedvenc karaktereim | Kdanni blogja

Vélemény, hozzászólás?

