Misaka Mikoto, ja és Conon is voltam, meg ömlesztve pár dolog ;)

Szomorú dolog történt mialatt Conon voltam! Misaka Mikoto elvesztette az International Sai Moe League döntőjét, ami részben az én hibám is. Ha pénteken bemegyek előadásra az egyetemi IP címről is szavazhattam volna. T_T
Pedig Misaka mindent bele adott:

Azért nemsemmi ellenfeleket győzött, akiknek a nagy részét amúgy egy szikrával halálra tudná ijeszteni, és mégis moeségben felveszi velük a versenyt.

Bár csak poénból kezdtem követni az ISML-t, de a kedvenc karakterem végül második helyezett lett, az első veresége adta meg a végső lökést, hogy bele kezdjek a Hayate no Gotokuba amit eddig még nem bántam meg. ;D  
Szóval lehet, hogy szánalmasnak tűnhet a dolog elsőre, lehet még sokadjára is, de ha ember poénra tudja venni jól szórakozhat bármin. XD

MondoCon 2010 ősz

Tömeg, sushi, dohányozó gothic lolic, yaoi felirat a melleken, csak hogy meg legyen mindenkinek a hangulat. :D
Épületbiztonság-technikailag nem akarom értékelni az egyes helyszíneket, de a sushi bár az árusok pultjai mögött elég veszélyes helyen volt.
Programok: nézelődés szintjénél tovább nem sok minden érdekelt, de a koncert nagyon jó volt, KOKIA stílusa a tradicionális elemekkel nagyon bejön.

És amiért kimentem, pénzt költeni és szocializálódni kicsit:
A pénzköltés jól sikerült.  Kenshin 5. fejezet aminek a fele a belépőm árából lett levonva, és 4 kötetnyi Azumanga Daioh egy kiadásban 2,5 kötet áráért! :D

Meglepően a szocializálódásom se merült ki Hug Me! táblás emberek ölelgetésében.
Junchit Shizuoként nem is táblája hanem a saját magassága miatt szúrtam ki könnyen a tömegből. Jó volt találkozni ha nem is beszéltünk túl sokat.
Viszont vele volt Joker-san akitől megtudtam, hogy érdekli a véleményem, legalább Mahou Sensei Negima! témában biztos :), de így már semmi nem állít meg attól, hogy a világra szabadítsam az őrültségeimet.
Azután még egy fórum  találkozóra is oda találtam, még nem is olyan rég regisztráltam, és volt kivel elütni az időt a koncertig. :D

Szummázva bőven meg érte ki menni arra az egy szombatra!

És akkor ömlesztve amin ma akadt meg a szemem, és egy kis Misaka Mikoto
fan-boykodás:
Amit ma olvastam és néztem, leszámítva Panty & Stocking with Garterbelt első 15 percét:

Bár  amin először akadt meg a szemem az nincs köztük. Nurarihyon no Mago spoilerek.
Hagoromo-Kitsune olyan pofikat vágott amit eddig még soha: (meglepettség ijedség)


De a fentiek között is voltak aranyos pofik: Tokine, a legaranyosabb yamatonadeshiko:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2010 Őszi szezon nulladik benyomás

Nyáron be kellet érnem egy ED only kedvenc karakterrel, de most az nagyon sok kedvenc karakterem kap egy újabb szezont. Ofcourse Misaka a Toaru Majutsu no Indexel, Nino-san az Arakawa Under the Brige x Brigeel, és a Tegami Bachi Reversel egyszerre kettő is:

Niche és Roda nem csak aranyosak de erősek és a háttér történetük is nagyon jól ki van dolgozva. Nem véletlenül lettek a kedvenc karaktereim. És ha már témánál vagyunk pont ezért lett az abszolút kedvenc karakterem:

Misaka Mikoto

Aranyosság: ^_^ most lett ezüstérmes az ISML-en:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Persze kell hozzá Touma, hogy kihozza belőle a legjobbat (tsunderét), mert ugye valamirevaló Otakunak nem lehet nem tsundere kedvenc karaktere. :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Erő: A railgunja annyira erős, hogy kapott egy saját sorozatot:

És Yumisaki Walker is őt akarta főhősnőnek az új Index sorozatban Himagami helyett, Erikában viszont csalódtam:

Mondjuk mikor badassnek akar kinézni az is elég moesre sikerül :D

Nehéz bebizonyítani, hogy nagyon jó háttér története van major Spoilerek nélkül, de biztosan mindenki látott már Misaka hugicákat a 20001 közül. Nekem a 9982-es és 10032-es a kedvenceim:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tulajdonképpen az első 20002 kedvenc karakterem Misaka! XD

És elindult a Toaru Majutsu no Index II:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

És szerepelni fog még egy Misaka, Mikoto anyukája már várom a feltűnését:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kategória: Anime, Fanboykodás, Hagoromo Kitsune, Manga, Misaka Mikoto, Napló
Címke: , , , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Misaka Mikoto, ja és Conon is voltam, meg ömlesztve pár dolog ;) bejegyzéshez

  1. Joker-san szerint:

    Érdekel persze, de nem csak a Negimánál. Ha majd időm engedi szeretném elolvasni a Nurarihyont is normálisan (eddig csak az animét néztem). Viszont elfelejtettem mondani, hogy a Gintama komolyabb arcjait is bírom (Benizakurás és a két Yoshiwarás például).

    • kdanni szerint:

      Örültem a találkozásnak. Amúgy jó volt a CP-d.

      Utána néztem, és a Negima! ODA egy hete volt 50%-an lefordítva, ami nem túl biztató mivel már vagy augusztus közepe óta kint van. :(
      Mondjuk lehet, hogy van másik sub csapat.

      És ha valami teljesen alternatív dologról szeretnél beszélni ide írhatsz bármikor:
      https://kdanni.wordpress.com/off-board/ :D

  2. Junchi szerint:

    Azért figyelembe véve Misaka ellenfelét, érthető a második helyezése… Mio fanboys. :D

    Amúgy egyre biztosabb, hogy NuraMago mangát kell olvassak, ugyanis a rókacsaj még mindig nagyon szimpi így képek alapján. :3

Vélemény, hozzászólás?

