Szezon váltás 2010 nyár-ősz

Még talán a nyári szezonban, de már előre tekintve értékelem a nyári szezont, és reménykedem egy szebb jövőben. Ja, nem a kedvenc szezonom volt az biztos. :D
De azért mégis vannak kedvenceim. Kedvenc karakter:

A Seitokai Yakuindomo ED karaktereje. Habár a sorozatban nem szerepel, de már az ED első nézésekor bele szerettem. És végre kedvenc mellék és háttér karakterek után van még “jelentéktelenebb” kedvenc karakterem is!

És ha már témánál vagyok, kedvenc mellék- és háttérkaraktereim:
(Imádom, a saját blogomon annyit offolok amennyit csak akarok)

Saeko, vezeték neve nem ismert, jó ha szól 5-6 mondatot, de imádom a karakterét, még talán jobban is, amiért ilyen titokzatos. :3

Háttér karakterek, közöl is szeretem Kobayashi Jin háttérkaraktereit, de ott leginkáb Oda vagy Sorachi háttérkarakterit szeretem a legjobban. A One Pieceben a nagyobb csatakban minden kalóz és marine karaktere teljesen egyéni és néha még jófejnek is tűnnek. A Gintamában is egyéniségek a háttér karakterek. :D

Vissza a témához, további kedvenc karaktereim a sors iróniájának köszönhetően olyan sorozatokból kerültek ki amiket dobtam a listámról. De karakterek értékéből nálam nem von le ha a magát a sorozatot nem bírom.

Mitsuba és Ryoushi. Mitsubát elég volt látnom és rám jött a vigyorgás, Ryoushi meg amikor a vadásszá vált a legironikusabban (kicsit talán szánalmasan is) EPIC jelenet.
Amúgy talán karakterek terén még talán átlag fölötti szezon is volt: Hirano a HotD-ból a legmenőbb otaku, a Mitsudomoe mellék és háttér karakterei, ;) vagy a kishugicák Miya és Kotomi, és Shikiben is van pár hugica. :D

Kezdem a dobott sorozatokkal az értékelést:

Nurarihyon no Mago, semmi bajom nem volt vele még azelőtt dobtam mielőtt bármi felzavarná az érzékeny lelki világomat. (Amúgy a kegyelem döfés az volt, hogy Rikuon rajta volt a szemüvege a Gyukival való konfrontálódás után.)
A manga továbra is EPIC WIN.  HagoromoKitsune újra felöltözött, de előtte annyit villantott, hogy egy életre megjegyeztem.   Komolyan kinek kell itt anime verzió. A felét se tudják bele nyomorítani a költség vetésbe a manga epicségének. :D

Ookami-san to Shichinin no Nakamatachi (először gépeltem be végig!)
Itt se volt semmi probléma, csak nem tudtam jól szórakozni rajta. De azét az utolsó részt meg néztem, és Machiko-san is felkerülhetne a top 500 mellékkarakter listámra. Ami szerintem nagy szó.

Mitsudomoe A nem félre értésen vagy perverzión alapuló poénok a legnagyobbak, csak kevés volt belőlük. Viszont nagyon nem bírom a félreértéseket, ezt láttam már a 2. rész után is és akkor dropped listára raktam, csak miután még a 6. résznél is up-to-date voltam vissza tettem aktív listára, de miután egy Mitsuba központú rész is csalódást okozott így már el tudtam engedni. Pedig pár részlet és Mitsuba bugyijai a kedvenceim közé is beillene. (Csak is a kínai horoszkóp miatt.)

Amit be is fejeztem:

A pontozásom átalakítása után 7 pontos lett mind, azaz minden részt szívesen néztem.

Seitokai Yakuindomo, Egyértelmüen ez volt a kedvencem a szezonból, már csak ED miatt is, viszont kicsit fárasztóak és kiszámíthatóak voltak a poénok és hiányzott valami átütő karizma, amilyen az ED-ben lévő lánynak volt. Ezért nem tudtam, többre értékelni.

Seikimatsu Occult Gakuin, Bár ordenáré baromságok voltak benne, azért sose izgattak különösebben, és a befejezés se volt rossz, önmagához képest.

Highschool of the Dead,  látványos, pörgős, teli fanservice-el. Van ideje az embernek átgondolni mi is történik? Persze, hogy nincs, de minek is? Mindenhol mellek és fegyverek ez nem az agynak hanem a hormon rendszernek készült, és annak tökéletes volt.

És, ami még nem ért véget:

Sengoku Basara Two



Let’s party!

Shiki, messze minden más fölé emelkedik. Remélem meg marad a színvonal a következő szezonra is. Talán kicsit lehetne kicsit kevesebb lógva hagyott cliffhanger. :P
A story jelenlegi állása ígéretes, már alig várom a folytatást.

Amagami SS
Az egyes arcokat külön is értékeltem, azaz inkább a lányokat, mert a Kaoru arc azért nem volt 8-as, viszont Kaoru. :3
A következő szezonba lógó arcok viszont remélem mind 10 pontosak a lesznek a mostaninak nagy esélye van rá, de ha az arc nem is lesz a lány már most 10 pontos:

És ez egy tökéletes zár szó volt, hajrá Ai-chan!

Reklámok
Kategória: Anime, Fanboykodás, Hagoromo Kitsune
Címke: , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Szezon váltás 2010 nyár-ősz bejegyzéshez

  1. nikici szerint:

    Általában én sem szeretem az ilyen folyton félreértéses poénokat, de a Mitsudomoe valahogy úgy csinálja, hogy itt nagyon tetszik. XD Amúgy nekem is kb. Mitsuba lett a kedvenc a 3 lány közül, bár bírom mindegyikőjüket, de ha összes szereplőt nézzük, akkor talán szegény Shin-chan XD, ő mindig úgy megszívja, pedig tök átlagos kissrác. :D

    Húú, nálam a Seitokai Yakuindomo a szezon egyik legrosszabbja. XD Valahogy nagyon nem jött be. Alig volt pár poén amin tudtam nevetni, olyan erőltetett volt az egész. Viszont az ending első látás/hallás óta tetszik. :D
    Meg az Amagamin is gondolkozom, hogy dobni kéne, Eddig úgy semmi részlet nem tudott megfogni benne, sőt, ellenkezőleg, sokminden zavar benne.

  2. pengejohn szerint:

    Nekem is Mitsuba tetszett a legjobban, de a poénok nagyon jók voltak bár párszor tényleg erőltetett ecchi volt, de a 10.résznél azért nem dobtam volna azt a 3 részt már ledaráltam volna. Pont volt a végén rendes vígjáték is. Nekem a szezonban a kedvencem volt. 10/10 :D

    Seikimatsu Occult Gakuin: Azért kicsit erősebbnek tartom, mint a többi animét nem egy elcsépelt moe parádé volt.

    A Hotd esetében ugyanaz a véleményem mint neked.

    Amagami SS: Én első pillantás után dobtam, nekem unalmasnak tűnt. Már éreztem rajta, ha tovább nézem szenvedés lesz a vége, mivel nem nagyon szoktam animét dobni animét – így utána kell darálni.

    Ookami-san: Felfüggesztett pont az 5.rész után.

    Sengoku and Shiki: Nézősek. :D

  3. kdanni szerint:

    Láttam blogokon, hogy végül Miyoshita is kapott egy részt, lehet hogy még valamikor megnézem a maradék részeket. De most még arra se nagyon van időm ami jól esik. :D

    Amagami SSt péntekenként valahogy jól esik nézni, még akkor is ha semmi se történik. És a második három lány az aki igazán érdekel, főleg Rihoko, így már csak végignézem. :)

Vélemény, hozzászólás?

