A bőség zavarában

Egy héten belül regisztráltam egy fórumra és indítottam el a blogot. Nem akarom elárasztani a világot a mélyenszántó gondolataimmal, de ha már bele kezdtem akkor már írok pár dolgot.
Eddig is elég sok hülyeség kipattant már a fejemből: myanimelist.net/blog/Kdanni, bár ott jó vezető volt a MAL előzményeim. De az jól van ott a MAL-on, ha valakit érdekel ott megvan egész márciustól.

De ide mit írjak?
Azért van pár ötletem, írok is egy TODO listát, hogy el ne felejtsem őket, és ösztönözzön is egy kicsit:

  • Michiko to Hatchin, még lenyomtam  gyorsan a szorgalmai időszak előtt, azóta viszont már eltelt egy kis idő. Se baj a screenshotjaim megvannak.
  • Nyári anime szezon 2010, nehéz nem szó nélkül hagyni. :P
  • Shonen, fight mangák erről talán akár többet is tudnék írni, lehet fogok is.
  • Top of The Super Legend Projet : 6 One Shot a következő mangakáktól:

Ezt az utolsót meg is ejtem most:

Top of The Super Legend Projet

Na ezekre a oneshotokra kíváncsi leszek, és szinte biztos egyből fel is fognak kerüli scanlationok.

Kishimotoéra már csak a leendő vízhang miatt is, és érdekes látni mit tud ami nem Naruto.

Sorachi os-ja alap, hogy érdekel. És jó látni a Jump szerkesztőség kiknek a társaságába is sorolják őt. :D

Konomi Takeshit és a PoT-ot nem ismerem, pedig régóta szemezem a PoT-tal manga és anime téren egyaránt, már csak Minagawa Junko miatt is bár ritkán választom terjedelemben a animét a mangával szemben. Majd az os után még átgondolom még egyszer a dolgot. :)

Usuta Kyosuke, olvasgattam már kicsit a Jaguart, de leginkább a borítói tetszettek, ez az os is érdekel.

Akimoto és  Kochikame azért az 1666 fejezet kicsit elrémisztő, de lehet nem kíváncsi lenni a  os-jére.

Toriyama Akira, no comment :D

Kategória: Anime, Manga
Címke: , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. nikici szerint:

    A Sorachi-s One Shotra nagyon kíváncsi vagyok. :D Biztos hozza majd a szokásos humorát.

    PoT animet csak is ajánlani tudom, erősen. Nem hiába van még mindig a TOP 5-ben nálam. 8) Garantált a sírva röhögés. Rengeteg nagyon jó karakter. Én nem tudok olyat mondani, akit utálnék benne. :D Aki eleinte ellenszenvesebb is, később megkedveltem. A shounen fight style tennis pedig win. :D

Vélemény, hozzászólás?

