Gintama az anime után

Ha már elindult a blogom, legyen még az elején valami a kedvencemről. Mióta véget ért az anime alig hallottam róla.
Ráadásul a scanek is több mint 10 fejezetnyi lemaradásban vannak. (Már megint :/)
De azért én szorgosan gyűjtögetem a raw fejezeteket.

Szóval, hogy nehogy elfelejtődjön a sorozat egy kis ízelítő az anime utáni dolgokból.
Spoilerezni megpróbálok a kedvcsináló kategóriában, konkrét dolgokat nem (sokat) árulok el. Például borítók feltöltésével:

A karácsonyi Mikulás arc után volt újévi és Valentin napi különszám, de utána nem sokkal volt újabb komoly arc.

^ semmi köze az archoz, film előzetes.

Visszatértek régebbi karakterek, mint Tatsumi a tűzoltó lány ő az egyik kedvencem a 22-23. fejezettel együtt, azok voltak első olyan fejezetek amiben először éreztem azt a feelinget ami miatt a Gintama kedvencem.

Ezután volt egy post-komoly arc, olyan téma amit nem lehet volna berakni komolytalan dolgok közé, legalábbis szerintem.

Aztán viszont tényleg legkomolytalanabb fejezetek közül került ki nem is egy. :D
És igazából eddig vannak kinn a scanek, de azért azt tudom, hogy ezután egy arc Sachannal a középpontban. Volt már korábban ilyen?

Végül egy kis ízelítő egy nyárvégi beach fejezetből FANSERVICE-zel!!!

A fejezet színes oldala is jó lett:
http://www.turboimagehost.com/p/4009081/Hoho_012.jpg.html


Kyu~tan!

Sorachi tudna love comedyt is csinálni, csak ahhoz lehet kéne egy művész. Sorachi, Yabuki páros na abból mi lenne?
A héten viszont nem volt új Gintama fejezet. Bár rá fért már a pihenés Sorachire egy kicsit. :D
Kategória: Fanboykodás, Gintama, Manga
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Gintama az anime után bejegyzéshez

  1. nikici szerint:

    Áh, le vagyok én is jócskán maradva a mangával. De az a beach fejezet most nagyon érdekel. :D Bár te inkább csak a lányokról tettél be képet, de gondolom a fiúk is ott vannak. :P Vagyis az utolsó képen mintha Zura lenne. :D

    Sacchannal még nem volt arc sose. De olvastam már én is korábban, hogy most végre kapott ő is. :D Bár én akkor vártam ezt nagyon, mielőtt még Tsukki megjelent volna a színen. :D Azóta erőteljesen Tsukki párti vagyok. :)

    Ááh, úgy hiányzik az anime. :( Mindig ha hallok egy seiyuut más animeban a Gintamasok közül, úgy rámjön, hogy belenézzek. :D Most az Uekiben is volt Gorira seiyuuja, hasonló idióta karakternek (na jó, Gorirát nehéz beérni idiótaság terén XD).

    Nekem is illene már írni valamit a Gintamarol a blogomban. Mégis csak a kedvencem. :D Valami gigaposztot akarok, amiben anime, manga drama cd-k is benne vannak. :D

  2. kdanni szerint:

    A beach “arc” két fejezetnyi, de hogy milyen további service van benne az elég spoileres. :P

    Én Tsukuyo előtt pont, Tatsumi párti voltam, és most hogy újra felbukkant nem vetem el teljesen az ötletet. :D

    És mintha újra beindultak volna scanek és a következő már azt hiszem az első Sacchanos lesz.

Vélemény, hozzászólás?

